torsdag 28 februari 2013

Hahahah trög eller vaken?


Måste säga att det är ganska roande att skriva med läraren wiggo ibland. haha. Jag fick ett uppdrag av honom idag men så kom jag på att jag var tvungen o fråga om han fått bilder för tidigare uppdrag...

 - Du förresten wiggo, fick du mina bilder som jag skickade till dig? för jag hade stora problem med att skicka dom.

- vettenbilderna?
japp
de är här

- bra!

-skicka fler om du har fler vattenbilder

-okej

- ni har den här veckan på er! jag måste ha bilderna i min inkorg nästa fredag, den 8 mars, för att jag postar allt på måndag, då är det deadline!!!
visst kommer vi vinna!
skicka era vattenbilder, de får vara bearbetade i photoshop!
deadline för vattenbilderna

- så senast måndag?

- hahaa
kolla datumet
måndag den11 skickar jag
så du har en vecka på dig

- deadline den 11 mars. Du måste vara tydligare wiggo

- hahaha
läs!!!

- det gjorde jag!

- om jag får grejerna fredag den 8 mars
och jag skickar måndag efter
vad är det för datum då?

- 11.....

- precis

- men det står ju på dokumentet att de ska vara inne senast den 8de till tävlingen, alltså måste dom skickas in tidigare.

- nej
jag skrev det
allt måste vara i slovenien den 15
men om jag får allt den 8

- jaha okej. då hänger jag med!

- då kan jag posta allt den 11
och de får bilderna den 15
något mer som fröken vill ha förklarat?

- haha nej nu förstår jag!

- ut och fota med dig människa
så jag kan säga att min elev har vunnit internationella fototävlingar

- yes sir!

- carry on soldier




Hahaha omg. Kul kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar