lördag 16 februari 2013

Gårdagen - Bio med brudarna!

Igår hade jag en jättebra dag med mina underbart söta kompisar Madelene och Jeanette! Jag och Madelene sågs på stan efter att jag varit i skolan och så gick vi till mat och muffin för att madelene var lite hungrig i magen och jag kunde då inte motstå att ta mig en liten fika. Oh siken söt o go muffin!


Senare mötte vi upp Jeanette och då gick vi runt och letade upp lite make up stores för att kolla om nån kunde sminka oss till balen men kollade även frisörer och vi hittade oss lite smått och gott. Jodå det gick la bra! :)


Sen gick vi på bio!! :) Kollade på Anna Karenina. Det va lite si och så, vet inte riktigt vad man ska säga, sorglig men lite lustig. Scenerna spelade ofta på samma ställe på teatern men ändå på ett lite coolt och annorlunda sätt. Men den var okej.
Fick ett presentkort i alla hjärtans dag på SF av Magnus som kom väl till pass men det finns fortfarande pengar kvar så det blir bio sen när vi ses också förhoppningsvis. Tack älskling och
Tack för dagen tjejer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar