onsdag 20 februari 2013

Hemsk sträckning i ryggen men snart så

Usch jag sträckte ryggen igår! Fan. Och fml sa jag hela kvällen och natten och morgonen. Damn va ont det gjorde och när jag nös fick jag tårar i ögonen för det gjorde så jäkla ont och jag bara hoppades att nån skulle komma med lite morfin som jag kunde glädjas över! Men nu är det iaf lite bättre och sitter jag still på rätt sätt gör det iaf inte ont (y)

Har pratat lite med syran idag vilket va nice men sen har jag bara suttit med allt skolarbete. Känns som om jag har massa :(( Religion, Historia och samhällskunskap men just nu är historian viktigast som ska va inne snart, usch bara o kämpa på in i det sista inte långt kvar nu. Bal den 10:de juni och utgång den 13:de!

9 kommentarer:

  1. Men sluta göra illa dig! Du går och blir sjuk och sedan sträcker du ryggen? SLUTA! XD
    Och håll ut!! Snart ska du se att du inte ens behöver fara till skolan för att du är klar med allt - det är det bästa x)
    Och just nu ser det ut som att jag bara kommer ner till bal och studenten, om det inte blir så att jag får mig något jobb i närheten innan ^^'
    Kan även hända att jag kanske tar mig en bilsemester i sommar, så kanske svänger förbi då - i fall det blir av x)
    (Detta blev ju mycket text o.o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know xD Hate it! Börjar fundera på om jag är lite dålig på o träna och äta bra mat xP
      Ohh ja snälla kom, jag behöver nån som fotar!!!<3 Kan ju inte ta med kameran till balen o fota mig själv!! >< I need you!
      Oho bilsemester ner till lille Kristinehamn, det gör du rätt i ;D
      (And i love it! ;D)

      Radera
    2. Då är vi två som är dåliga på träningen och maten xD
      Jag hoppas verkligen att jag kan komma!! Vill verkligen! Men, men jag kan inte ta kort! >< XD
      Fick den snille blixten när jag insåg att jag vill ta någon form av semester i sommar och att jag nu inte fått köra bil på så länge! D: Saknar det så Q^Q
      : D

      Radera
    3. that's good! xD or not.
      Men det gör inget, bara man ser att det är jag och typ hur håret är och klänningen o grejer! :(
      det var en bra idé tycker jag! ^^

      Radera
  2. Svar
    1. I know! Alla skolor i Karlstad har bal innan utom en! :P

      Radera
  3. ha, du använde ordet "utgång" iställer för student XD

    SvaraRadera