måndag 3 oktober 2011

Allt gick så fort, hörde inte ens klockan ringa

Oh shiit. Det var nog ett av dom jobbigaste hejdå jag varit med om. Jag ville så gärna stanna. Redan söndag kväll visste jag att jag skulle hem på morgonen därpå vilket gjorde att jag redan då deppade ihop utan att tänka på va bra jag hade det och att jag hade hela kvällen tillsammans med älsklingen kvar innan jag skulle åka. Jag ville mer än vad jag faktiskt orkade, trött som bara den men ville verkligen inte sova för då visste jag att natten skulle gå fort och att morgonen med tågresande skulle komma. Idag (måndag) vaknade jag lite lätt av rörelser och en liten puss men reagerade inte så stort för trodde bara att älsklingen skulle på toa. Men efter kanske 10 min vaknade jag och insåg att klockan var över det klockslaget som magnus sa att han skulle ställa klockan på. Den hade redan ringt. Jag gick upp och oro och lite halvt panik bröt ut och jag gick genast in på sj:s hemsida och kollade efter senare resor hem. Fanns inte en enda under 450kr och jag insåg att de var kört. Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Jag hade ingen matlust, ville inte att det bästa jag visste…att vara hos min pojkvän skulle ta slut så fort. Jag kom dit fredag och helgen hade bara susat förbi. Asså jag blir ledsen igen bara av att skriva detta, helt sjukt. Lämnade min nyckelknippa tillbaka till magnus som han gjort iordning så fint åt mig (<3) och sen drog vi ut genom dörren. Gick upp till busshållsplatsen och där skulle det redan sägas hejdå. Magnusen skulle ju till skolan och jag till stationen. Jag ville verkligen inte åka men på nått sätt kände man sig tvingad till det. Bussen kom men jag struntade i den och tog nästa istället för att få spendera så mycket av dom få sekundrarna som var kvar med mangus. Sen kom nästa buss och det var dags o säga hejdå. När jag satt mig i bussen och magnus på sin cykel så åkte vi omlott nästan hela vägen till hans skola. Så fort bussen stannade vi en hållblats så susade han förbi och sen kom vi ikapp osv osv. Varje gång jag såg honom kunde jag inte sluta småle även om jag innerst inne var så ledsen. Sen plötsligt hyffsat nära skolan så svängde han åt ett håll och bussen åt ett annat.
De var så himla jobbigt och tankarna fanns hela tiden där om att jag skulle skita i o hoppa på tåget. Sen efter en trög men på nått sätt snabb resa utan förseningar kom jag hem o då sprack det. Glansig ögon både i igår kväll och i morse o under dagen. Då gick det inte o undvika det sen när jag kom hem. Hoppas jag får prata med honom i kväll, vore riktigt härligt<3

MEN jag har haft det underbart<3 Man blir dock så blind ibland och inser inte att man bara ses under helgen och att det sen kommer ta en månad till innan vi ses. Helt plötsligt ska man åka hem utan att man vet ordet av de. Även sekunder av att man bara sitter kan komma och man tänker inte på att man borde ta till vara av tiden medans man är där. Men även dom sekundrarna är ju underbara dom med. Jag hade min magnus där hela tiden och det är allt jag begär<3 Han är sååå fin o go den där killen, kolla bara vad som fanns i hans lägenhet när jag kom dit.....<3


aww söten<3

Och vi har ju att hitta på saker, va ju en sväng till Malmö som ni kan se på bilderna här nedan. Magnus snygga bild på Turning Torso samt vattnet som finns precis runt om den. "Killen med skillen" som han alltid säger, o stämmer ja de gör de :* Tog en cykeltur ut till Nova också där vi kollade runt lite och köpte oss lite underhållning, Yatzy!! Mohaha ett spel man spela både då o nu! Magnus vann första rundan...stort... och jag vann andra då vi båda faktistk också lyckades få Yatzy B) Ehm och tro det eller ej men Fifa12 har jag testat på! Jag...fotboll!? nee inte min grej men det var inte så svårt som jag trodde ändå....eller jo men gick förvånansvärt bra. Kom till o med på någon pass som inte magnus hade lyckats med tidigare, haha (a) Men andra gången som magnus startade Fifa så pallade jag inte, aww stackars honom. Men får lova att köra minst 5 matcher nästa gång och se vem som vinner alla 5...jag? :D Neee skulle inte tro det x]
Körde lite bil (grand turismo) också men det kan man ju säga att det gick sådär. Varenda kurva kraschade jag i och vem hörde man bredvid sig sitta o skratta åt min dåliga körning tro x) hehe får öva lite mer nästa gång... måste ju vinna över honom nån gång men då gäller det ju i o för sig att han inte sitter hemma o övar mer annars lär jag väll inte ha någon chans alls.

Haha btw! Något jag inte vågade prova var min omgjorda macka. Den såg lite annorlunda ut från början och det va absolut ingen choklad på den från början men så kom magnus med sprudlande fantasi och tyckte att den säkert skulle bli mycket godare men som sagt...jag vågade inte ens smaka xP


OCH jag tycker vi är lika duktiga varje gång jag är där över att vi lagar mat!
Här har vi lördagens middag, döpte en av mina pannkakor till magnus<3



Saknar min pojkvän!!<3 Tänkte ev beställa biljetterna till nästa gång jag åker till honom för sist jag kolla så var det redan svindyrt då, får väll räkna med en 800 minst till skillnad från denna helg då tur o retur gick på typ 200!
Sjukt billigt! Men sen är det ju lov så det är ju klart att priserna är dyra. Puss på dig magnusen!<3 Kommer att vinna en match i grand turismo eller fifa nästa gång så se upp!...och om inte...hoppas vi väll att jag vinner en match på yatzy iaf?
Behöver inte vänta lika länge som två månader den här gången iaf, bara en denna gång. Hoppas den går snabbt! Puss o Kram!<3 



2 kommentarer:

  1. amenvafan, här sitter jag å snörvlar som en liten tonårsunge av att bara läsa din blogg *smink klet*

    ps, jag skulle inte heller våga smaka på den mackan :P

    SvaraRadera