söndag 9 oktober 2011

Soft helg, snart börjar rullandet igen

Yesbox, reklam tidigt idag! tog mig lite mindre än tre timmar så har haft resten av dag till o göra vad jag vill och då blev det lite ränsning i garderob, lådor och på vinden :) På tala om reklam..visste ni att kajor kan nysa!? haha det kan dom, det va en som gjorde det när jag va ute o jobbade! xO xP


Och vet ni vad jag kom på! Jag har ju snackat i telefon typ 2-3 gånger med en väldigt känd Tony Ring! De ni! :D (känd förare för er som inte visste de!)


Japp OCH längtar efter veckan som kommer, massa fotografering osv som väntar, känns riktigt gött! :) 


Tisadag: Ut o fota!
Onsdag: Marken!
Torsdag: Charlottenberg
Fredag: Reklam!
Lördag: Ut o fota!
Söndag: Träning o reklam!


För tillfället sitter jag o laddar mobben full med musik för att snart gå ut på en promenix. Fint väder förut men nu spöregnar det vilket gjorde det mindre lockande....men AJA det får jag väll gå med på den här gången. Musiken håller mig igång!<3

3 kommentarer:

  1. hahahahaha, kajor kan nysa XD

    jag vill också fota ._.

    SvaraRadera
  2. Jag har förresten occså rensat min garderob :) ska försöka sälja massa grejer igen :) många bäckar små.. :)

    Kul att du gillade min bok som jag gjorde förresten :)

    SvaraRadera
  3. haha ja! xD

    gött o bli av med lite o även tjäna lite cash :)

    Ja den va verkligen jätte fin!

    SvaraRadera