onsdag 26 oktober 2011

sökte bara på "Ellinor v"



Haha me like! :D
Jodå snackade lite med Asker och frågade igår om jag kunde få
lägga ut en bild på min hemsida på henne och jodå de fick jag! :)
Då frågade hon idag om jag gjort men det får jag fixa nästa
vecka då jag sitter i älsklingens soffa när han är i skolan :) Passar
då på att uppdatera hemsidan och även fixa lite skolarbete, som typ gokarten
illustrator som man kanske borde göra klart ;)

Börjar 12.40 idag så sitter nu hemma och tar de lugnt, sov till halv 10
och sen en go frukost på de och nu lite fika med iskallt vatten :) Sen när
man kommer till skolan ska man få reda på hur det gick på provet! :O
Önska mig lycka till!

Härlig dag o kväll igår också, va med jossan till ikea och kul o få träffa henne
igen. Blir förhoppningsvis lite fotografering med henne på måndag :D Sen på kvällen
i går blev de god kycklingfilé och snack med älsklingen :)

Tjingeling, vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar