söndag 30 oktober 2011

Hejhopp!

Färdig med reklamen! finally! Tog ju dubbeldistrikt även om jag visste att jag skulle upp till syrran en dag i helgen :P MEN det gick ju bra ändå :) lite ont i ryggen så får typ lägga mig på golvet o räta ut den lite men annars så :)
Ja va ju hos syrran som sagt, längtar till jag får åka dit SJÄLV....fan vilken bilresa, trodde jag skulle avlida. Men jag hoppas hon blev nöjd över det hon fick av alla. Jag själv måste hitta på mer för allt jag hade o komma med till den nyblivna 25 åring va en dörrmatta och en blomma...a lite pinsamt måste jag säga. Tänkte ju köpa småformar men nej jag va dum nog o sa jag vad syrran önskade sig till mamma så ja...får la sota för de själv.
Men hoppas vi ses snart iaf! :)
Nu ska jag vrida volymen på max och börja packa till på tisdag! :*



BYE!

2 kommentarer:

  1. det va mycke bättre när du va singel, för då kom du och hälsade på vartenda lov. Jag har minsann konkurrans som heter duga nu -.-

    SvaraRadera
  2. hehe tack för den, så kan de gå. Men lite lättare o komma nu än när du bodde i tyskland :)

    SvaraRadera