onsdag 19 oktober 2011

dyngsur dag, morgondagen?

Ne pallar helt enkelt inte o ladda upp några bilder från cykelturen till ölme som ni kanske märkt.


Just nu sitter jag o halvt deppar. Hade prov idag i matte och vette fan hur det gick :( Allt kändes svårt och kändes som att jag bara försvårade allt och skrev fel hela tiden. När jag sen skrivit färdig drog jag till stan en snabbis för att göra något medans jag väntade på bussen. Hitta bara massa elaka saker som jag ville ha men är HELpank så ne det blev bara lidnad över det hela så det va bättre o dra till stationen och hoppas på att bussen kommit. Pissregn hela dagen har det varit också vilket inte förbättrat ens humör, man blir alltid extra nere av regnet....och extra blöt.
Nu sitter jag och träna på engelskan tills i morgon, 42 glosor...jippi. Skulle varit med Jossan idag också men nej...hon typ glömde mig eller nått. Skickade sms direkt när jag kom hem men inte förns nu fick jag ett svar att hon precis kommit hem med sin mamma från karlstad, jag som va så taggad över att jag trodde jag skulle få träffa henne :( Blev en skitdag de här. Kul.



 Hoppas morgondagen blir bättre! Engelska med förhör på morgonen men sen på eftermiddags-passet har vi ju iaf michael! De mina damer och herrar ä nice! Sen blir det förhoppningsvis till o dra iväg o sälja lite bilder, också nice! Och sen hem o vika reklam...inte lika nice...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar