måndag 31 oktober 2011

Josefin räddade min dag!


Usch va riktigt riktigt nere i morse och vill inte göra nått. Jag vill bara försvinna här ifrån. Jag drömde mardrömmar hela natten och vaknade då och då. Sen klev jag upp vid nio men det blev bara stirr rakt fram som om man satt i koma eller nått. Jag va ledsen och vill inte göra nått absolut ingenting. Sen sov jag i typ en halvtimme fram till elva och då satte jag mig upp och insåg att det inte kunde fortsätta så här hela dagen så jag fick tvinga mig själv gå ner och göra nått. Jag tvingade i mig frukost och klinkade lite på pianot men inget var till glädje men blev ändå så att jag kom igång mer och lyckades till och med sätta på musik och drog ner i källaren med min jacka och slängde den i tvätten. Jag smsade också för att kände att jag inte kunde vara kvar här hemma utan behövde nått annat att tänka på.  Vid typ 1 sen fick svar så japp vi mötes, drog till maxi o köpte en aplsinbiscvi (jossan) och en kanelbulle (jag) och festis som jag bjöd jossan på. Vi satte oss vid hembygdsgården och sen blev det massa foton tagna och jag blev bara gladare och gladare och till slut blev det en massa skrat och vi hade riktigt kul! Tack josefin!! :D











4 kommentarer:

  1. ser kul ut :) har du börjat redigera bilderna eller har du hittat nya iställningar? (bild tre är typ assnygg). Btw tog du några bilder när du va här som jag kan få?

    SvaraRadera
  2. Nee inget speciellt :)
    ska kolla om de blev nå bra :)

    SvaraRadera
  3. ehm.. haha ser ju ut som vi hade kul iaf ;D
    Den bästa dagen på länge faktiskt,
    Tack Ellinor!!

    SvaraRadera
  4. Hahaha jadå ;D
    Tack själv Jossan!

    SvaraRadera