måndag 10 oktober 2011

tillbakablick! Lördag - Cut myself! Söndag - Say whaat?

Oh i Lördags skulle Magnus varit med!
Jag hade kört gokart och som alltid blir mitt hår alltid så trassligt efter att ha kört. Jag orkade då inte med mitt hår sen när vi skulle hemåt så jag satte upp det i en toffs och jo men såklart så får jag inte ut den sen när jag kommer hem. Det blev till o hämta saxen o klippa!!
Och där kommer då Magnus in i bilden eftersom att han alltid av någon konstig anledning vill frissera mitt hår lite men han får inte godkännande av mig så blir ju inte så mycket av de men nu du! nu missade du nått pöjk! ;)



Haha och måste visa denna fantastiska diskreta lilla lapp på brevlådan som jag jag råkade stöta på i mitt arbete i söndags! ;) Varför passar inte måndag, tisdag och torsdag för då? xP
"Ej reklam"
"Dela ON, fred, lörd, sönd"



Och som ni kanske kommer ihåg så gick jag ju ut i spöregnet för en promenad i går och ja på en mil hinner man blir rätt blött asså. Skorna klaffsade det om, byxorna gick och vrida ur, tjocktröjan droppade det om precis som vantarna och linnet jag hade under...ja det kan ni ju se här på bilden att det blev ju lite blött det med ;) Kallt och jäklig blött men ändå uppfriskande!

<------Blöööööött




3 kommentarer:

  1. Det står inte "ON" det står DN :) Som I Dagens Nyheter :) Hm.. kul att det bara vill ha vissa nummer, lol ^^

    Du kanske skulle ha tagit emot den där regnjackan som mamma erbjud att köpa ändå? :P

    SvaraRadera
  2. Aha! haha xD ojdå då lär hon ju blivit sur eftersom att hon fick reklam av mig! xP

    SvaraRadera
  3. regnjacka? nejnej vad är det :)

    SvaraRadera