fredag 7 oktober 2011

Kristinehamnarna mår dåligt?

Jaha har kommit fram till 5 apotek här i kristinehamn nu när jag såg att dom håller på o bygga ännu ett av den gamla tio-kronors-affären.

Apotek:
Maxi
Sjukhuset 
Coop
Vintergatan
tio-kronors-affären

ojoj Kristinehamn består ju endast av drogshoppar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Fotade lite igår bara för skoj skull, behövde nått o göra....orkade inte vika reklam...
Finns fler nya bilder på http://fotoellinorvanl.blogspot.com/


6 kommentarer:

  1. Och här får jag cykla långt för att få tag på värktabletter D:
    Iaf, lör-sön -.- Vars jag har tid att göra det ><

    SvaraRadera
  2. Haha du får flytta tillbaka hit helt enkelt (a)

    SvaraRadera
  3. Ohh Q.Q
    Jag vill ner igen - du fick mig att inse det mer eller mindre xD

    Fan jobbigt D: När man har lite tid över vill man ändå hem till mamsen, men samtidigt vill man ner till kr-hamn och hälsa på >< Jobbigt att slitas åt två håll D:

    SvaraRadera
  4. Jo ohh det vore så kul o få träffa dig igen ju! :D skiiit kul verkligen! :'D<3 det va så himla längesen! OoO
    Ohh jo men kom!:D

    SvaraRadera
  5. Nu gör det bara svårt för mig, men ska se hur sommaren blir, skulle ju vara bra med jobb hela sommaren lång, men kanske kommer ner två veckor och tvingar även med pojken då :'D

    SvaraRadera