söndag 16 oktober 2011

Cykeltur till ölme!

Hej!
Igår blev det en cykeltur till ölme så ja efter 4 mils cykling nu så blev man lite halvt degig men kul vare. Fotade massa på vägen och sen tog vi oss fika ute vid ölme kyrka. Satte oss mitt på nån gräsplätt med en filt som Snarberg hade med. Tänkte jag skulle lägga upp bilder lite senare för nu ska jag ut o jobba så hinner inte med det. Men iaf så va de kul och på vägen dit typ vid mekonomen så tappade snarberg ena sin trampa och den bilden måste visas. Hahah händer alltid nått när man är med henne! Pappa fick komma ner med hans cykel då så att snarberg kunde ha något att cykla på.


Senare på kvällen skulle jag träffa resten av tjejerna men blev inte som jag hade tänkt mig alls.
Tack för stödet igår Misse<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar