söndag 3 juni 2012

The boss

Idag ska jag öppna helt själv eftersom att patrik inte är på plats idag! :) Riktigt nice! Sen kommer la andre ifall det skulle bli mycket folk men asså jag tror inte det blir så mycket med tanke pa att det piss regnar just nu :P Menmen har nycklarna i mina händer och är redo för att dra iväg och börja öppna upp där ute på banan, tänkte ta med mig datorn dit också så jag ev om det blir torrt med folk kan jobba med lite Psykologi och engelska. Men har även städning där borta som ska göras så blir det lite folk har jag ändå massa o göra! :)


Vaknade av en go Missan i morse och ville gosa och la sig precis bredvid huvudet<3 Sen drog jag över till grannen som jag är kattvakt åt. Tre katter och en tomatplanta som ska ha vatten o mat x)

Blev även efterfrågad av en tjej som hört att jag är duktig på att fota och vill att jag skulle fota på hennes bal och ta mingelfoton ända till 02.00 på natten men tror inte det blir nått med det för då är magnusen här och vill inte lämna honom här helt ensam samt att man ska hem sen efter 2 också....hm men sjukt kul att man blir efterfrågad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar