fredag 22 juni 2012

Onda fjärilar, härliga besökare och hyffsade betyg!

Oj efter en tuff dag på jobbet, full av ståhej i negativ form så fick jag mig en jädrans promenad hem. Min kära syster med det stora hjärtat ringde så söt som hon var och lyssnade på alla problem som gjort mig full av tankar och ilskna och irriterade kokande fjärilar i hela kroppen. Men på vägen hem när jag pratade med henne så dog dom till slut när vi började prata om thi och pojkvänner som är klena för kylan så det tackar jag för. Blev en pizza på det i sista sekund innan dom stängde och men orkade inte ens halva och sen kom dom onda fjärilarna tillbaka när jag pratade om jobb situationen för pappa. Men så sätter man sig framför datorn och går in på bloggen och har fått nya kommentarer! Oh! Massa kommentarer! Ni är så söta som faktiskt läser den ^^ kram på er! Och där dog fjärilarna igen.

I morgon är det midsommar och är då ledig från jobbet och är det också på lördag vilket är riktigt nice! I morgon blir det lite chill samt grejande i trädgården och sen blir det middag hos grannen kl. 15.00 :) thimat<3
Är lite sugen på att fota också för det känns som att jag inte fått något seriöst gjort på länge men frågan är bara vad, vill nog inte fota blommor och insekter utan nått annat som folk kan tycka är lite mer ovanligt eller unikt :) Menmen min fantasi är inte den bästa så nje blir nog inget av det men aja.

 Blir lite mer taggad av att blogga när jag får kommentarer och så och när det verkade som om min syster saknade lite inlägg från mig ^^ Så jag fortsätter denn glädje med att dela med mig av mina betyg som jag fick på skolavslutningen :)



Detta är då betyg från hela min gymnasiegång och de jag markerat med grönt är de vi läst nu i tvåan men Datorkunskap och Programhantering har vi läst under både 1an och 2an. Inte helt fel? Förutom mitt dippande G i Tyska men det va i ettan och jag hatade dom lektionerna, var ofta hos tandläkaren *host* x)

Jag det var allt från mig denna dag :) Nu ska jag somna och hoppas i min dröm på att min älskling ska bli frisk. Stackaren ligger hemma med förkyldning och magsjuka och vette allt :(<3 
LEDIG I MORGON, WOOHOO!

4 kommentarer:

  1. shit vilka bra betyg du har O_O jag hade väl typ ett MVG -.- Bild *hosthost* IG i tyska och jäääävligt snudd på IG i idrott.. jag va också "hos tandläkarn" >_>

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man får kanske inte klaga :) Hahah tandläkaranledningen is the shit x)

      Radera
  2. Avis på dina betyg o.o Verkligen... Fan om man bara hade orkat plugga när man gick gymnasiet >< xD
    Och även jag har saknat uppdateringar på din blogg Q.Q (Just saying <3)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah xD
      Aww va glad jag blir, härligt o höra! ^^<3

      Radera