torsdag 28 juni 2012

Grattis älskling!

Grattis till min Magnus som blir 21 år idag! :D
Hipphipphurra!! :D oh han e så fin den pojken, önskade bara jag kunde va där hos honom och fira honom :) Ohhmin älskling, älskar dig!<3


Oh han är så fin o go, hoppas verkligen han haft en bra dag! Jag själv känner mig helt misslyckad som flickvän. Inget har gått med mig idag, allt blev fel idag när det gällde att gratta magnus och jag känner mig elak, misslyckad och som att jag inte gör nått för honom. Till och med hans kompisar är så sjukt mycket mer värda som ringer 4 gånger i sträck för att gratta honom till skillnad från mig. Till och med fotbollen är så mycket bättre än mig även om spelarna inte säger grattis så är dom iaf tysta och gör det dom är gjorda för, spela fotboll och dom gör något för magnus som han älskar, dom spelar för honom. Och jag? Vill inte ens tala om det. Men grattis till min pojk, blir till o fira honom när jag kommer till honom om ca 2 veckor. Tänkte åka dit den 10 Juni och hälsa på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar