fredag 1 juni 2012

"I am unique" - Sonny, I robot

Okeej efter ett gårdagens jättearga samt underbara dag så är jag just nu skitsur men innan va jag jätte glad.
Igår gick allt som smort, jag fick MVG i desktopp och VG i multimedia (får ev. högre men vet inte än) och sen så var jag inne på Tatto-affären och där fick man höra att man både var billig (billigt pris av foto) och att de ville bli fotade. SKITKUL ju xD fick se massa tatueringar och och det var ett härligt gäng som satt där x) Jag köpte mig en pingvinstång och fick sluta tidigt! MEN så fick jag reda på mitt engelska-betyg. "Du är verkligen unik, väldigt unik. Under de åtta åren som jag jobbat här har jag aldrig varit med om något sådant" Jag fick IG på läs- och hörförståelsen men MVG på muntliga. T.T suck! Jag landar där med på G i Engelska B och det gör mig så galen! Jag vill inte ha G!! D: Buhu hade ju VG i Engelska A och va fasen jag som hoppat på Engleska C, hur fasen ska det gå och det frågade jag till och med min lärare. "Du har ju en stor fördel att ni slipper Nationella prov" Oh jippi jo men det va ju bra.

Och idag har jag haft en asum dag i skolan, Lotta (mediakomunikations lärare) var jätte nöjd med min kampanj och tyckte allt såg skit bra ut :) Sen har vi fotat massa i studion! Resultat kommer lite senare då jag kollat lite på dom! :)
MEN så är det ytterligare en jäkel som gjort mig irriterade genom att lägga upp MIN bild på Nikons fototävling!!! Vafan blir de! Blir SÅÅÅ ARGG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar