torsdag 7 juni 2012

Ett antal timmar på akuten

Japp igår va vi lediga och det var väl tur det, blev akuten för min del! Magen gjorde jätte ont i förgår under dagen och för att inte tala om på kvällen. Sen under morgon dagen snackade jag med rådgivningen och dom sa att går det upp i smärta igen så skulle jag dra in till karlstad akut och japp det blev det vid halv två. Massa äckliga tabletter och sprutor och prover. Sen bedövade dom hela magen och fy fan va äckligt det va, två tabletter + nån tjock sörja som smakade skit och den bedövade hela tungan och halsen och jag va typ skiträdd att jag skulle sätta tungan i halsen eller nått men hon sa att det gör jag inte men jag kunde ju inte svälja eller nått och man fick typ panik. Fick ligga med nöd knappen bredvid medans doktorn och de andra två kvinnorna drog. BLÄ. Blev lite snurrig o så menmen all värk försvann tillfälligt. Nu har jag fått medicin som jag ska ha i en vecka och hjälper inte den så ska dom in i magen. Hoppas fasen detta löser det! :'(

Nu ska jag dra ner till Magnus som kommer med tåget hit till kr-hamn!! :D Gubben får ta hand om sin lille flicka :*<3 Ohhh vad jag längtat efter honom!

1 kommentar:

  1. Men usch vad läskigt att det vart värre, men jättebra att du ringde rådgivningen och att du sen drog in till akuten när det vart värre :'3

    Om du sett mig nu skulle du nog skratta ganska så mycket, vi var och åkte fjollkart igår och idag är jag väldigt öm i axlar, skuldror och armarna och det efter 20minuters körning x)

    SvaraRadera