måndag 18 juni 2012

Det svider här, jag vill ner till honom!

Usch nu har magnusen åkt hem och det blev en katastrof till dag. Jag hatar verkligen min bror. Inte nog med att han gör narr av mig utan min pojkvän och bara av att kalla honom "idiot" gör mig förbannad. Jag skäms så sjukt mycket och Magnus tycker bara att det blir jobbigt. Jag blir så sjukt ledsen på allt och sen så skulle man säga hejdå på stationen och det är inte heller det lättaste. Jobbigt och tårarna kom med en gång när jag satte mig i bilen men jag bad pappa genast att åka med mig till jobbet och lämna mig där. Jag ville inte hem, ville inte se Jonte och jag visste att jag bara skulle ligga och tjuta ändå så lika bra och jobba ihop pengar och FÖRSÖKA tänka på något annat vilket var sjukt svårt men garanterat bättre att vara där än att vara hemma.
När jag kom till banan så var chefen där och då blir det alltid lite extra spänt eftersom att man inte vill att han ska tycka att man gjort nått dålig men han berömde mig faktiskt för att jag tar sådant initiativ och det va ju skönt o höra! Man blir alltid lite gladare och blir mer motiverad till att göra ännu mer!

När Magnus varit här så har saker inte blivit som jag velat och det är nog tack vare vädret. Jag hade tänk att vi skulle dragit och tältat och jag köpte picknick-filt och så men nej det har varit för kallt. Sista helgen, blev vi sjuka. Jag blev magsjuk och han blev dålig han med men klarade sig från att spy 1 gång i timmen. Så sjukt jobbigt att det ska bli så här, hade även tänkt att man kunde dra till Bodaborg men vi är ju bara två och jag vette fasen vem man kan ta med mer. Jag vill ju visa mitt bästa och vill att han ska ha kul här och ha det bra. Inte att vi ska blir sjuka och att han får höra massa skit från min bror. Jag vill verkligen bort här ifrån.

12 kommentarer:

  1. Jag vill följa med till boda borg ._.

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå med till boda borg D:
    Kanske blir så att jag kommer ner, och då lutar det mot vecka 34-35 :'D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Följ med då! ;D
      Oh nu börjar det ju kännas ännu mer verkligt ju!! :D

      Radera
    2. Som fan att jag ska!! XD
      Fast kanske blir senare o.o Börjar pratas nu om att jag kanske kommer få förlängt på jobbet ><
      Men självklart hör jag av mig när det börjar närma sig mer :3

      Radera
    3. Gör inget om du kommer senare, bara du kommer! :D<3

      Radera
    4. Men jag är verkligen så sugen nu att jag kan säga med 98% säkerhet att jag kommer ner! :'D
      Jag ska bara börja höra runt om sovplats samt höra av mig till gamla vänner och släktingar om att kanske få låna en segelbåt - fan jag vill ut och segla Q.Q

      Radera
    5. Woohoo det låter bra! :D
      Här finns plats om ddet skulle behövas ^^ Oh segla, kan du sånt?? :D

      Radera
    6. Jag vet, blivit sommar sjuk nu, speciellt idag då det faktiskt varit fint väder - har inte varit det än här o.o Som msx har det varit 12 gradigt och blåsigt samt regn ><
      Aw, bra att veta <3
      Jo, för fan, är man uppvuxen i kr-hamn så kan man det så klart! XD Var några år sedan nu men är fett sugen igen, så bara att fara ut och segla med folk som nyss gjort det två-tre ggr sedan är jag där igen :'D Är ju som att cykla x)

      Radera
    7. Oh usch, här har det att blivit sommar värme några gånger iaf :)
      Haha nej men åh, jag har typ seglat en gång men det va verkligen länge sedan och jag satt liksom bara med när dom andra höll på med segel osv xD

      Radera
  3. Vad tråkigt att ni inte kom iväg till boda borg, det som är så roligt, det får ni göra nästa gång han är hos dig. Du får åka ner till Magnus och överraska honom! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det, nästa gång han kommer ska vi faktiskt upp till Bro och hälsa på Linda (syrran) och gå på grönan osv o ha de skoj så det ska bli kul! :)

      Radera