tisdag 26 juni 2012

shöpping änd free fuud!

Köpte ett par svarta byxor till bröllopet och lite underkläder för att förnya den fronten lite också :) Det gjorde jag innan jag började jobba kl. 13. Idag blev det catering på jobbet, de som är där och kör (en grupp) skulle då äta middag efter att de raceat. Det bjöd på potatisgratäng och massa melon o ananas och massa olika former av kallskuret :) fy fasen va gott det såg ut! Det bästa var nog att när alla gått var hälften kvar ^^' så nu har vi matlåda tills i morgon allihopa ;D haha!

Nu sitter man och mumsar på popcorn och zoo-apor! ^^ samt beundrar mina nya kläder (:D) som jag slängde ut 700 spän på! fuck va dyrt...fattar inte hur underkläder kan vara så dyra...det är ju inte så mycket till tyg så att säga direkt ju. Menmen.

Regnar gör det ute också, vet inte om det ska göra det i morgon men jag hoppas inte det för jag vill cykla till jobbet! Har inte gjort det på några dagar nu bara för att jag inte vill komma dyngsur till jobbet.

Saknar min Magnus<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar