tisdag 27 mars 2012

3,2,1 Piiiiiiip!



Ja vad ska man säga, igår gick man runt med ett öga som gjorde ont men aja jag tog mig an och köpte årets första köp-ute-glass! Så sjukt gott! Sen blev det plugg som gällde efter en plugglös helg. Läsa det som skulle läsas ur boken vi läser på svenskan samt börja tänka på de två prov som kommer. NK och EN, i engelskan är det Np och muntligt så det är väl inget man kan träna på sådär jättemycket men man tänker ju på det och man vill inte faila.
I NK har vi typ prov om fossila bränslen och kolets kretslopp osv...
Men man har mycket annat som ska fixas också som hemsidan åt Arne som man inte vill dröja på för mycket. Även min sida skulle man vilja fixa till men aja inte prio ett direkt. Sen ska man göra inbjudningar till karting cup och fixa den hemsidan också som måste uppdateras nu inför 2012 med priser osv.

Inatt vaknade jag med ett "3,2,1 Piiiiip! och där var dom igång" Wtf tänkte jag och insåg att det var min dator som hade satt igång (?). Igår kollade jag nämligen på avsnittet av gladiatorerna som jag missade i lördags. Men så stängs plötsligt datorn av pga att det inte finns batteri kvar. Suck tänkte jag och orkade inte bry mig utan gick och la mig men så startade datorn inatt och fortsatte där det hade stoppats. Så det var bara och dra sig upp och stänga av skiten. Hade dock väldigt ont i ögat och ja..ni ser ju hur det ser ut, svullet och stört. Gick ner och sköljde av det och fick stå ut med att det gjorde ont och gick och la mig sen igen. Sen när det var dags att gå upp vid 7 gjorde det lika ont och även runt ögat och upp mot huvudet och jag valde att stanna hemma. Så idag har man suttit mestadels i solen och bara tagit det lugnt. Läste lite i svenskan och även skrev ut litet papper och läste på NK.

BYEBYE!




Måste säga tack till Magnus som är en sådan snäll pojkvän, tack<3 Drar dit den 5 april! Ska fota sönder honom när han tävlar på påskafton! Ska bli så sjukt kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar