tisdag 20 mars 2012

Skola igen...

Usch igår trodde jag att jag skulle avlida, eller rättare sagt min mage. Och räddaren i nöden var min nya väckarklocka som jag ställde igår för jag stängde av de två klockorna jag ställt på mobilen. Men så ringde den och jodå jag vaknade! Magen va helt bra men typ 10 min innan jag skulle åka så kom det igen, ville bara lägga mig o dö men nepp mot tågstationen (tåget va 20 min sent) och såklart så somnade jag på tåget och efter det var det bra igen!
Nu sitter man i skolan, inte taggad alls. Efter att inte varit här på 5 hela veckor så...nee man är hellre ute och jobbar!

2 kommentarer:

  1. hehe, du låter som mig ^^ jag jobbar också mycket hellre än att sitta i skolbänken ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja men usch mycket roligare och jobba!

      Radera