torsdag 1 mars 2012

I won!

Yesyes, jag vann min budgivning igår, 4 st Close-up filer är nu mina! Paket med +1+2+4+8 för endast 188 SPÄN och där med ink frakt! Suck on that! :D Mohaha nu ser ja fram emot och få testa dom om typ 3-4 veckor (dom reser långt) och ska ju även göra lite jämförelse med dom så ni får se hur det blir med dom! Nicko som ville det och självklart ska jag det! :) Kommer ställa kameran på att stativ och lägga fokus på nått och ta först utan och sen sätta på de olika filtrena för o visa skillnad!
Och på tala om filter så längtar jag ju även till sommaren då träden fått löv så jag kan få testa mitt IR-filter på riktigt! :D Va ju inte så mycket löv på träden i höstas och vinter...ne grejen med IR-filter är ju o göra sommar till vinter på ett snyggt elegant sätt!


FILTERFILTERFILTERFILTERFILTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar