lördag 17 mars 2012

hemma igen och härliga jobb väntar!

Oh har fått ett jobb, ska göra en hemsida åt ett företag vilket jag verkligen ser fram emot! Även lite annat arbete till företaget :) Innan onsdag ska förnyelsen av deras logotyp vara klar samt trycket som ska tryckas på plasten vara klar som ska sitta runt deras produkter, fasen va skojj! :D även om det blir lite tidspress så är det ju på riktigt och det är ju så det är inom denna arbetsbransch, deadlines finns ju :) Men jag ser som sagt verkligen fram emot detta! skit kul!:)

Idag var jag även hos Rosenbergs (min praktik vecka 8 & 9) för att hämta mina papper som dom skulle fylla i medans jag var nere i Lund. Sista fredagen jag var där frågade ju dom om jag ville jobba där på lördagen men det kunde jag ju tyvärr inte efter som att jag skulle åka tidigt lördag morgon. Jag sa ändå att jag är verkligen intresserad av jobb och att det bara är att ringa om dom behöver extra hjälp. Och så idag när jag var inne så pratade jag med Thomas och han frågade om jag fortfarande var intresserad av helger och ja men det klart sa ju jag :) Då sa han att Per (chefen) nog skulle ta o ringa mig nån dag angående jobb på lördagar. Awsome! Riktigt jobb! Kul att dom var nöjd med mig där! :D

Nej nu blir det lite annat jobb....reklam...jippi (n) MEN det blir ändå  lite logotype-arbete sen i kväll! :)
Bye hare bäst!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ska göra hemsida, logotyp och även trycksaker åt ett företag, vad roligt att du får jobb att göra! Och väldigt kul att du ska få jobba hos Rosenbergs på lördagar, verkligen jättekul Ellinor. :D Lycka till med logotypen och trycksaken sedan. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tackar tackar! :) Ja det ska verkligen bli kul! =)
      Rosenbergs är ju inte klart än, han har ju inte ringt än x)

      Radera
  2. Om du får jobba helger så kan du ju sluta med reklamen, man tjänar ju jättebra inom handel på helgen! :)

    SvaraRadera