söndag 4 mars 2012

Läskig snubbe plingar på dörren

Ehm, puls....468 där omkring. Det plingade på dörren en gång och jag rörde mig inte direkt för jag tänkte "Hm, undra vem det kan va...men är det Magnus så har väl nyckel så han kan låsa upp själv" men så började det att plinga nått hysteriskt så "Jajaja jag kommer och öppnar" tänkte jag och öppnar dörren och där stod en jätte läskigt gubbe med svart hår och öronmuffar. EHm hej? Han undrade om jag kände grannen brevid som tydligen hette Lennart men nej jag sa att jag inte känner till vilka det är som bor här runt om och att min pojkvän bor här men han är inte hemma. Ehm hejdå? *Igen med dörren fort och kollar ut i kikhålet* Gubben plingar på nästa dörr....
Vet att man inte ska dömma folk bara sådär men...han såg så läskig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar