söndag 18 mars 2012

Kan dagen bli liiiite bättre? :D

Hahah fy fan o vakna med huvudvärk och veta att man måste upp för att dela ut reklamen. Man går upp ur sängen och ner för trappen och sen käkar man frukost som bidrar med en hemsk magvärk. MEN jag delade ut reklamen, drömde mig bort i fantastisk "egovärd", typ bo i USA, ha massa cash, tjäna hur bra som helst, egen fotostudio, vara med i tidningar lite då och då....NÄMEN OJ...en hundring på backen :D haha så nice! Det gjorde min dag kan jag säga och inte nog med det meddelar våran lärare att vi får strunta i skolan i morgon för han ska vara hemma med sina barn! :P mohaha! OCH nu börjar till och med solen lysa! :O Ska kanske ta o gå ut lite då med kameran på gården och bevisa att våran är på g här med även om det ligger före nere i Lund. Lite lökar tittade upp i min trädgård minsann :D Putsa lite på karten också, så kanske man kan hoppas på turen samtidigt att det blir bra väder nästa helg så jag kan träna!


Hare bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar