söndag 11 mars 2012

Bättre dag men ryggen står fortfarande åt fel håll

Heej! Allt är nu mycket bättre med mig! :) Snyftar fortfarande men det är inget som gör mig ont. Jag är huvudvärkslös och och feber lös samt att jag kan sova hela natten igen! :) MEN har haft så skrutigt ont i ryggen och idag märkte jag va konstig den va...den pekade liksom utåt..? Kan inte vara på samma ställning länge, därför så vänder jag hela tiden på mig när jag sover och kan inte sitta still e mer än 10 min sen måste jag upp och gå lite. Den är jätte konstig men det värsta var i går natt och inte på tala om förgår-natt dom man nästan vill dö så ont man hade! Men det blir bättre för varje dag och idag fick jag se solljuset! :) Jag och magnus cyklade runt lite och befann oss plötsligt på den botniska trädgården :) Där fanns det också ett västhus med massa coola kaktusar, orkidéer, kakaoträd mm så då hade jag det livet med kameran! La upp lite på flickr och kopplade även ihop det till fotobloggen http://www.fotoellinorvanl.blogspot.com/.


Fick också inte bara ett utan två par skor av min Magnus också! :D<3
Skitbra för då har man nått som ser lite vårigt ut och som man kan ha framåt det lite varmare vädret!
Köpte mig också skjortan från Kappahl, Jeansskjorta som jag blev så tokkär i ^^'








LOOKILOOKI! Magnus gjorde iordning Key lime pie igår kväll som lite mys till melodifestivalen, och det va nått nytt och väldigt spännande och gott! :D<3

Det är en botten av digistivekex (orginal), vaniljsocker och smör och sen så är det en smet ovanpå som innehåller typ lime, äggula och kondenserad mjölk och sen en liten söt dekoration av lime på toppen! ^^

Det var gott, trodde den skulle vara mycket surare, dock tror jag det blir en liten annorlunda smak när jag smakar på den om någon dag ;) vi får la se!

Good job! :D




Fick med söten på en bild till och med! Han som håller i kamera också! :O
Wiii puss på dig Magnus! Älskar dig!:*

Neej nu måste här lite psykologi göras om jag lyckas hålla mig borta från att undersöka bilderna som jag tog idag dvs...OH juste en ekorre hittade jag ju med! ;D ...den måste jag ju kolla på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar