fredag 9 mars 2012

Ska inte kvinnodagen va en bra dag?

GÅRDAGEN
Vaknade på morgonen och så ser det ut så här när jag drog till jobbet!?

Sen efter jobbet så drog jag till Nova för att kika lite, magnus skulle plugga i skolan så mja...why not?

'
Hittade en awsome skjorta!!...men måste ha pengarna till hemfärden.


Körsbärsträd på rusta<3

Nikon SB-700 på mediamark<3

Hahah söta kaktusar på plantagen xP



MEN...så skulle jag hem och då hade all slask och allt vatten blivit till is och jag ramlade med cykel. Fick ett extra knä som ni ser på bilden och fasen va ont jag hade efter. En gubbe stannade med sin cykel och frågade hur det och sa att det var en snygg vurpa.


Sen kom jag hem iaf och hade jätte ont i kroppen och i huvudet och inatt vaknade jag med världens feber , förkyldning, halsont och ont i hela kroppen. Fick ringa till dagiset och säga att jag inte kommer idag men ska försöka komplettera den dagen nästa vecka om jag hinner bli frisk.

BUHUHU

Köpte faktiskt en sak..en väckarklocka, dock gick den sönder när jag ramlade...

2 kommentarer:

  1. neeee :( vilken hemsk dag :( :( :( Hoppas du blir frisk snart! <3

    SvaraRadera