torsdag 1 mars 2012

Pain in my legs! Btw thay are for sale...(?)

Ah jag har växtvärk mina damer och herrar! Oh det va bannemig ett tag sen men nu va det tydligen dags, och fasen vad ont det gör!

Sitter och funderar på att försöka sälja lite saker...frågan är vad som går. Har en miljon ungdomsböcker (aldrig läst dom, kanske typ 5), hur mycket pärlor som helst också som var min livsglädje för några år sen, kista, bord, småprylar och massa mer som man skulle behöva säga hejdå till. Tänkte lägga upp nån liten länk i sidan på bloggen under "sidor" som får heta till salu eller säljes eller nått. Så man sedan kommer till lite bilder o priser på saker o ting men asså...jag vet inte hur man gör så...

Men bilder ska tas först o främst ändå så..ja tar väl o gör de! Massa borde väl slängas också samt de man vet inte kommer gå o säljas får man släpa till loppiset!

2 kommentarer:

  1. du är ju sjutton, borde inte du slutat växa nu? (jag slutade växa när jag var sexton). Btw, så är det inte växtvärk, för jag har "växtvärk" än idag ;) Hur lång är du nu? 170?

    SvaraRadera
    Svar
    1. aja det känns som "växtvärk" iaf x)
      ja det är jag väl, har inte direkt mätt mig =)

      Radera