måndag 12 mars 2012

Härligt väder, härlig måndag!

Magnus bjöd mig på mat idag på Böf! Oh det var så gott!

Sjukt skönt att gå runt i Malmö idag när solen stekte på för fullt! :D Solbrillorna på och man bara gick och håll om varandra och strosade runt, hitta lite canada-gäss som jag fotade lite, fanns jätte många och jag har lär mig att dom fräser om man kommer för nära :O Jag som hade hoppats på att dom skulle fälla ut vingarna då ju :P
Vi bowlade också innan vi käkade, haha kände mig inte jätte bra...magnus vann :) Vi spelade lite olika omgångar och första blev det 85-47 till Magnus, andra 73-110 till mig, tredje 107-100 till Magnus, fjärde 89-85 till magnus, femte 118-99 till magnus och sista matchen han vi bara spela halv och den slutade 56-55 till magnus x)
Alltså 528-496 till magnus, han vann med 32 poäng xP MEN nästa gång så tar jag honom! ;)

Härlig underbar dag helt enkelt! :D<3 solsolsol!!

1 kommentar:

  1. Böööööf!!!! Åh gud va avundsjuk jag blir!!!!

    Kanada stavas med k på svenska :)

    SvaraRadera