måndag 14 november 2011

Fel på min dator


Japp idag kom vi nu på kvällen fram till att det varit fel på min dator. Min hemsida har sett helknäpp ut men så kollade pappa på sin dator och då såg den ut så här... ---------->
Det är så den ska se ut, jag vet att bilderna är i dålig kvalite men det får vi leva med så länge.
Min dator visade nått helt annat, såg ut som man hade dragit ut bilden as mycket och länkade länkade inte ens rätt men som sagt så va det tydligen bara min dator det var fel på men efter lite historik-borttagning mm så kan jag se den så här jag med (y)
För övrigt har jag haft pissont i magen hela dagen och nu ligger man i sängen o lider och inget hjälper. Menmen kanske mår lite bättre en stund iaf med varm mat i magen, väntar på att pappa ska bli färdig med piffirätten. Känner mig lite lonely också :( så är de någon som vill slänga iväg ett sms eller nått....tveka inte! Och är det någon som har förlag på praktik btw så säg till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar