torsdag 10 november 2011

Måndag gäller de!

Har pratat med pappa och han är med mig om att försöka sluta med godis o annat skit fram till jul (tills Magnus kommer). Jag sa att det blir ju mycket lättare om han hjälper till o inte köper en massa cola o bullar och skit och sitter och läskar med det. Och han sa ja men påpekade att han måste äta upp det som han har nu först så ja på måndag hoppas vi att han är klar, då gäller de!
Presentationen klar i dag också och jodå det gick väl typ bra. Kändes plötsligt som om det var ett väldigt dåligt ämne jag snackade om men aja....gjort e gjort. Får reda på nästa vecka vad jag får för betyg....hoppas väl på de bästa. Snacka är ju trots allt de jag är bäst på av läs, skriv, hör och snack så mja blir ju faktiskt lite besviken om jag inte får nå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar