söndag 6 november 2011

hemma igen, miss him

Japp nu har man kommit hem och fingrarna är fortfarande kalla. Hittade faktiskt mina hörlurar som varit borta i typ 2-3 veckor...dom låg i koppen till bildörren (y)


Oh saknar pojken redan, har haft de bra och längtar tills nästa gång vi ses igen :) Kollade bio igår, Contagion hette filmen men det va inte så bra. Den va så seg xP Sen efter filmen gick vi till ica för att köpa grejer till våran toast. Han hade bett sen mamma köpa med en toaster/smörgåsgrill så den skulle vi inviga :) Vet ni då vad jag hittade på golvet!? 100 spänn! :D



Så jag va RIKTIGT snäll och bjöd på köpet till toasten :P
Sen cykel hem och sen i med kontakten till toasten i uttaget och börja göra i ordning goa mackor!




GUrKan
Ellinor: "Vad äre där för nått?"
Magnus: "Ett hjärta ser du väll?"
Hahah söt!<3

Sen spelade (fifa...magnus vann, MHL...jag vann=stolt, yatzy mm) vi lite på kvällen o bara myste och och sen dagen där på vaknade vi tidigt båda två och sen tog vi oss toast till frukost också ;) sen blev det tåget 13.01 tillbaka igen :/ MEN längtar så tills vi ses igen :* Puss o kram magnus<3
Hiihih o kolla vad jag fick med med mig, sötgubben fixade i ordning^^ Hahah till o med en gurkbit :D



--------------------------------------------------------------------------------------

I morgon är de dags för skola igen, phu....idrott på nått lekland har jag hört nånstans ifrån...? Ja vi får väll se hur de går x)

Oh btw..smsade lite med syrran på tåget och hon höll på med att rensa ur sitt vardagsrum och då blev jag jätte sugen på att städa o möblera mitt rum :P ^^' Men har massa skolarbete som måste göras, speciellt engelskan så kommer väl inte hinna med det som jag vill göra :(

Menmen hoppas de blir en bra vecka härnäst, hare gött!

2 kommentarer:

  1. haha, älskar massäcken ^^ men där toastgurkan ser ut att leva sitt eget lilla liv :P

    SvaraRadera