lördag 12 november 2011

latdagar som denna kan man väl få ha ibland?

Yes igår blev de till o va med kömpisera och vi alla slocknade hos Snarberg i hennes vardagsrum. Hemma idag vid ett och då va jag lat o trött och satte mig vid datorn en stund men sen gick jag ut med lite reklam med det va så jäkla kallt (0,0 grader) så jag pallade inte mer än typ 60 hushåll x) Sen drog jag hem och satte mig lite mer vid datorn, har även dammsugat halva rummet. Sen vid 7 blir det lite filmkväll med älskling...nästan live, får bli genom skype men vad gör man inte för att försöka hitta på nått även om vi bor så långt ifrån varandra :) Skulle ju såklart hellre ha honom bredvid mig o mysa med men får nöja mig med att krama kudden och sitta o titta på ögonskatten i skype :) 
Blir nog filmen "Drive" skulle jag tro, haha mitt val av film iaf och jag tror han gick med på det om jag inte minns fel, snackade om att vi ville se den nån gång sist jag va hos honom :)

Nu blir det väl lite mer dator och även bädda sängen för att fördriva tiden tills dess, hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar