fredag 25 november 2011

saknar min magnus (L)

Yes igår hade vi 7 månaders-dag jag och Magnus, fick ett litet sms på morgonen och det var väldigt ovant så fick tanken av att han faktiskt kom ihåg det men så senare när jag pratade med honom så verkade han inte alls fatta att det var en liten speciell dag. Menmen det är Magnus vi snackar om och han småretas ju som vanligt så jadå han visste att det var våran dag, typiskt honom. Men iaf han berättade att han hade visat sina kompisar en bild som jag tagit och det tyckte jag va kul o höra. Hans kompisar hade tydligen inte trott att det var jag som tagit den men tror väl att Magnus lyckades övertala dom efter en stund, hehe :) Man blev glad och en viss stolthet över mig från hans sida visade sig kändes det som och den känslan är så sjukt härlig<3 
Satt väl o snackade ett tag ända tills han va tvungen sova för han skulle upp tidigt så kunde inte sitta uppe halva natten.
Regnet smattrade mot fönstret och man kände sig så ensam när man låg där i mörkret, saknade honom så Längtar så tills han kommer, vill krama honom och va med honom<3 25 dagar kvar tills han kommer med tåget hit till Kr-hamn!

Älskar dig Magnus<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar