onsdag 9 november 2011

Underbart väder....SOL!

Hej alla glada!
Sitter nu på tåget på väg till skolan, börjar 12.40 med matte :P Vädret är underbart och solen bara strålar in genom fönsterna på tåget och man låter sig gärna träffas av dom :D

Blir en kort dag idag och sen när jag kommer hem blir det engelska-plugg men är inte så nervös längre för testade o läsa upp redovisningen igår utan papper, utan förberedning eller nått. Lätt det bara komma och det gick bra och tiden fylldes ut väl men får kolla upp visa ord sen ikväll och köra redovisningen för mig själv nån gång till så jag känner mig ännu mer säker :)


Pratade lite med Magnusen igår och nu har han äntligen fixat biljetter, 20 December kommer han hit :D<3 Längtar!


Byebye! Nu är jag i Välsviken så är snart framme i Karlstad :) Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar