torsdag 3 november 2011

Helsingborg - Väla

Yesbox idag blir det väla när älsklingen kommer hem :) Nu dunkar man musik och är glad att han kommer hem två timmar tidigare idag! :D

Cyklade in till stan igår men tröjan jag vill ha på gina va slut :/ så man får väll hoppas den finns kvar i karlstad ELLER om jag kanske kan hitta den sen i Väla! :P Tog också med mig kameran men blev inge bilder men funderar på att dumpa cykeln idag och ta en promenad. Vet inte om jag ska gå runt här i närheten eller om jag ska gå till stan, blir ju en bit o gå då men skönt de med ju :) Lika tråkigt väder idag igen så man kommer ju inte få dom bilder man vill ha men får väl hoppas jag kanske har turen med mig ändå :]

Tänkte också uppdatera min hemsida idag MEN jag glömde uppdateringsmojjen hemma så jag har med mig allt material men inte sticket som programmet ligger på (som man lägger upp alla material och alla uppdateringar med) så de va ju riktigt surt (n) Men aja får typ göra det nästa helg eller nått men tråkigt att det ska behövas skjutas upp ju :/

Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar