tisdag 15 november 2011

Längtar efter morgon dagen av någon konstig anledning

Yes dagen idag har varit ok. Vilade magen och kollade film igår, grät lite till The green mile. Den är så bra! Sen ringde Magnusen (<3) när han kommit hem och då kände man sig inte lika ensam längre som jag gjort tidigare på dagen och kände mig på lite bättre humör.
Idag har magen fortfarande varit elak men lite mildare som tur va och det har varit en hyffsad dag, tisdagar brukar vara rätt chilla. Förmiddagen är ju bästa lektionen som då är foto, drog ut o fotade men det var verkligen svin kallt! :/ Menmen fick väl typ tre bra bilder eller nått och man ska ju inte klaga över lite frisk luft, right? x) Sen hade vi svenska och det var rätt chill de med, satt o grejade i Ps så fort jag blev klar med det jag skulle....hehe ^^'
I morgon är det onsdag vilket innebär SOVMORGON <3 Tänkte att jag skulle ta och söka praktik och lite sommarjobb innan skolan börjar, fick lite tips på praktik av Robert som jag tänkte ta mig en närmre titt på :) Känns som om det kommer bli en bra dag i morgon, typ lugn dag och att jag kommer få saker gjort av någon konstig anledning men det är väl en bra känsla antar jag :)

ByeBye!

3 kommentarer:

  1. jag kollade på den gröna milen för några dar sen också! Den är så bra!!! coolt med ny design på bloggen! :)

    SvaraRadera
  2. oh ja asum! Glad ju like it :)

    SvaraRadera