måndag 7 november 2011

mögmorgon men stora mål ändå, jag vill försöka!


Oh depp dag idag då. Vaknade...i en tom säng!? Ingen magnus omkramandes runt en :( Sen gick man upp och pallade inte ens äta frukost. Satte mig på tåget och såg hela dagen negativ, idrott, massa läxor, måndag, pengakris och allt. Försökte leta lite platser att praktisera på på studiepasset men kom ingen vart sen va det idrott och det fick mig faktiskt på bättre humör. Hahah vi hade femkamp på lek o bus landet! x) Rätt kul ändå och what the hell jag åkte fritt fall!! Oh de va fasen riktigt högt och rakt ner, oh I make it 8) Inte ens killarna vågade ju men vi tjejer va grymma!
Vi va föresten två lag och mitt lag vann! 
Sen efter idrotten tog jag och Lindh en tripp på stan där jag köpte dess två tröjar (y) Den jag tjatat om att jag skulle köpa och inte fanns i varken lund eller i Helsingborg hade ju såklart Snarberg på sig i morse så ne de köpet blev dock inte utfört men aja får la le och säga vilken fin tröja hon skaffats sig och le åt mig själv i spegel och säga haha sucker Ellinor, snarberg hann före....men du har iaf kläder på dig och bra de!



På tala om spegel så har jag insett att jag fortfarande har en hemsk mage trotts min 17 kg som rasat. Så mitt nya projekt "operation mage". Frågade Lindh om förslag men hon kom fram till att jag får googla och jodå de gjorde jag och har att hittat en del tips som jag ska ge mig på :)

Vill verkligen försöka så ja vi kan väl börja med att öka promenaderna mer. Svårt o slå mina mil på helgerna men får se till o gå mer på vardagarna även om tiden är knapp ibland när man har läxor o mög men kan ju se till o gå några dagar iaf :) Även mat nu..NO candy for me!

2 kommentarer: