onsdag 11 januari 2012

Besvikelse men ok dag! Sommarjobbet ska bli mitt!

Hejsan! Inga foton i brevlådan idag tyvärr :( Hade verkligen hoppats på att få dom idag och kommer dom inte i morgon så får jag ringa o fråga vart dom tagit vägen ;O
Har gjort rätt bra saker nu ikväll ändå, har ringt efter sommarjobb på mitt underbara andra hem och the cheff skulle bara kolla med dom som jobba där förra året om dom blir kvar eller inte och så skulle jag ring tillbaka i början av februari. Och jag vet att en inte ska vara kvar så finns chans och det vore verkligen super att få jobb där och jag skulle verkligen passa så himla bra för det jobbet :) *Håller tummarna*
Ringde även han som jag ska praktisera hos i två veckor, han har mailat om lite modell-fotografering och undrar om jag vill vara med och de vore så coolt o se hur allt funkar och få tips om vad man ska tänka på när man fotar. Men det var på fredag och vi vet ju alla att jag har högar med reklam då så ringde honom och frågade om han hade nått på g någon annan dag också och det hade han ev men visste inte men hoppas verkligen att det kommer flera tillfällen! Om inte annat så ska jag ju dit och praktisera om några veckor så kommer säkert att få lära mig massa då ändå :)

Har haft matte idag och det är en lektion kvar men blev klar med statistik och sannolikheter idag så är ingen lektion nästa onsdag vilket innebär helt ledig! :D Tänkte då passa på att greja med karten plocka isär hela o rengöra allt och sen på med en filt, gamla bensinen är till o med kvar...illa. Så ja han måste bli lite omhändertagen den där stackarn! Så på med elementet och på med lite garage musik så blire nog bra :) Men vi alla vet ju också att jag e bra på att ändra mig så kan ju bli så att jag gör nått helt annat ;)

Hm tänkte nu att jag skulle ta en promenix men blev lite för sugen på att möbler tror jag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar