onsdag 4 januari 2012

Nightmare and daydreaming


Buhu ville inte sova igår kväll efter att haft en jätte hemsk mardröm natten innan om
mina då jätte elaka föräldrar och en jätte ledsen Magnus :'( 
Som ni ser vaknade jag vid tre o va full i tårar och livrädd och smsade Magnus direkt.
Fick ju svar sen vid tolv på dan....hade väl önskat att han skrev det jag bad honom om också men som
tur va så va jag väl inte lika beroende av den meningen vid typ 11.52 som vid 3.01.

Idag har jag varit ner till stan för att byta mina örhängen men blä på ur o penn att som inte
hade kvar dom så fick ta ett par andra som inte va lika fina som dom jag hade 
innan :(

Pratade med telefonen....oj nu blev de fel. Pratade med linda i telefonen i typ
2 timmar idag också och det var riktigt nice. Längtar tills hon kommer på lördag!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar