onsdag 18 januari 2012

Nya kläder och en glad tjej!

Hej allihopa! Oh gissa om jag blev riktigt över exalterad igår över alla siffror! :'D
58 besökare på bloggen (fotokarten), 45 views på min nya tuggummi bild på http://www.flickr.com/photos/fotokarten/ (som nu har ökat ännu mer) + kommentar från en riktigt duktig fotograf. Känns bra :D Jättekul att ni tittar på mina bilder o läser mina bloggar! Ni är fantastiska och ni får mig på så bra humör och viljan att fota blir större och skrivandet med :) Kommentera gärna, va inte rädda för det! *Smile on my lips*

Yes idag va jag ledig och haha tro det eller ej så kollade jag efter lite nya kläder och när jag provat en skjorta och skulle ut i provhytten så krockade jag ihop med min fotolärare! xD Hahah "Oj nämen hej vad gör du här i kr-hamn?" han va tydligen på nån APUmojj sa han och han sa de jag tänkte "Tänk att vi skulle stöta på varandra här!?". Och han frågade också varför jag inte va i skola, och ja sa ju som det va att höstterminen håller ju på ända tills denna veckas slut och att jag har matte B men blev klar med den förra veckan så blev ledig idag men nästa vecka börjar ju vårterminen så blir ju annat schema då :P Kommer faktiskt vara ledig varannan måndag sen enligt de nya schemat, dock ingen sovmorgon på onsdagar men de måndagar man e ledig tar väll igen det ;)

My new shirt!
Har ni tur får ni ett kort när jag har på mig den nån dag också ;)

Köpte även ett par jeans och har nog ev glömt o säga att jag köpte två tröjor i måndags. När vi slutat drog man  till Kappahl där jag hade 20% rabatt på valfritt plagg men blev visst 2 plagg x)

Ha de fejnt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar