tisdag 31 januari 2012

Mer om helgen!

Mja det blev ett ganska snabbt inlägg igår så tänkte skriva lite mer om helgen nu :)
Inga sena tåg på vägen ner så kom i tid, sen väntade jag i ca 15 utanför magnus på att han skulle komma hem från skolan. Hahah och hans granne kom ut o sa "Heej! Väntar du på Magnus? Du borde få en nyckel ju, sist stod du ju här väldigt länge, tänkte nästan bjuda in dig men..de kan jag inte nu för jag ska iväg. Men hoppas han kommer snart!" haha mja, tur att jag inte behövde vänta länge på honom x)

Vi har ju även bastat :D haha stekaren själv skötte vattnet på stenarna och grillade på som bara den, varmt ja men smarten tog med en cola iaf x)
Promenad såg ni och så köpte vi lite spel, bla råttfällan som man minns från lekis ;D Haha as kul o vi va la typ lika bra men sen när vi körde gladiatorerna efter att ha sett det på tv så vann han lätt över mig, haha x)
Spelat tennis med (ps3), o jag ägde ända tills han blev världsproffs och vann hela tiden x) MASSA mat o godis har vi käkat, shiit va man blir fet där asså x)

Fick även ett jobbigt typ blodtrycksanfall eller vad man ska kalla det men detta var nog det värsta, brukar kallsvettas och vit i ansiktet och behöva sätt mig ner, men denna gång såg jag inget och fick sätta mig ner och kallsvettades och började blöda näsblod och allt :( Blä så sjukt! Och jobbig o pinsamt ><  MEN måste se till o äta när jag går upp antar jag och inte göra massa annat först....

Hm vad har vi gjort mer :P Vi har handlat på ica, lagat egen mat, hemma gjorda köttbullar mm och även milkshake som ni såg :)  Jordgubbar, chips, dipp o gurka :)<3
Nästa gång vi ses ska jag se till o göra nått nytt för o se om magnus gillar det, kan ju va kul o omväxla lite med maten, vi snacka även om att vi ska göra tre rätter, nån dag gör jag det och nån annan dag gör magnus det. En förrätt, en huvudrätt och sen efterrätt :D Oh så sjukt kul o spännande och få in lite nytt...hoppas magnus väljer o göra sin limepaj till efterrätt för e nyfiken på hur den smakar! (a)

På hemvägen sen så va det en liten kaxig unge som räckte ut tungan åt mig när jag tittar ut ur tåget!! :O Hon glodde som fasen och jag hade verkligen lust att sticka tunga i vädret ja me men...ne man får la va lite mogen...eller? x)
Hahah och smsade lite med pappa också..jo han e att ett med sin mobil xD Lookilooki!


haha say what?! xD

Men har haft de kanon och ska se om jag kanske kan lura Magnus till att få praktisera nere i Lund (a) :D Vore superkul men får ta hänsynt till hans plugg till tentorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar