måndag 16 januari 2012

Denna bild bjuder ja på!


Hej?

Idag har det varit en mycket seg dag i skolan men ändå ok. Snart blire 
möte med klubben, kommer väl inte fram till nått som vanligt men aja.
Längtar efter fint väder! Grått o trist ute, vill att det ska blir sol precis som
i lördags!<3
Är lite fotosugen så ja då vill jag absolut ha fint väder, har inga ideer men de ska
nog bli bra ändå. JUSTE! I morgon e de ju fotolektion, har planerplaner för de faktiskt! 
Hoppas bara jag får tillgång till studion :)

Har ASgo träningsvärk i lår o rumpa! <3 Älskar ju som sagt
träningsvärk för man känner sig så duktig på nått sätt att man har tränat.
Sa det till pappa och visade även vad jag gjort och sa att jag gjort det i några 
minuter "får man träningsvärk av de?" SKRUV JU! ja så jag tänker gör samma
med honom så får han se va gött de e!

Nån som vill hjälpa mig färga håret btw!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar