onsdag 25 januari 2012

smilet har gått upp även om man känner sig trött

Hej!
Sitter nu på bussen på väg hem. Slutade tidigt eftersom att psykologin inte börjar förns nästa vecka :) allt blev mycket bättre igår och allt kändes lugnt och jag fick snacka med magnus, vantarna hittades i en soffa idag på skolan, läraren sa att jag de beslutet jag tog va bra gjort och nu ska jag hem o äta pannkaka :)

Ojoj stannade just i kronoparken, sjukt mycket folk! :S (som alltid) aja skönt o känna friheten sen när man kliver av bussen!

Gillade min fiolbild också, nog tack vare beröm man fått för den för då gillar man den mer automatiskt:)

när jag kommer hem sen ska jag börja packa väska och tvätta de som ska tvättas och även få me de som ska med annars :)

hm skriver detta inlägget på mobilen o tro de eller ej men sjukt irriterande att man inte ser vad man skriver:( meen aja ha de bäst!!

2 kommentarer: