måndag 30 januari 2012

Tillbaka till Krhamn efter ett par dagar i Lund!

Fy nu va man tillbaka, saknar min kille redan! Men bra har jag att haft de o längtar tills nästa gång jag får komma ner dit :)

Lite bilder från helgen:


Mja va ute och gick en dag så kollade vi in mellan träden och hittade ett helt land med bröte, tyckte
de va sjukt coolt men ändå läskigt på samma gång ^^ :D Kom förs till en koja, soffor och konstiga prylar överallt i den lilla skogen sen när vi kommit en bit till va det en skatepark som såg rätt hemmagjord ut och de va verkligen en isbana av det hela! :)













MUMS! Jag gjorde i ordning lite milkshake med hallon, blåbär, glass o mjölk till oss båda utan mixer, de ni!! xP men jo den va helt ok, magnus toppade med de bästa goaste jordgubbarna som gjorde allt! Jippi! :D<3

Hahah när vi va på promenaden och jämt innan vi kom till de där kojjbyggena så såg vi tre barn som höll i skridskor, jag brast så klart ut. Titta ahhh dom ska åka! :D Har ju alltid velat åka men har itne gjort det nu i vinter och har säkert tjatat på magnus också men han har sagt att det inte finns någon utomhusis i närheten Så jag säger väl nått i stil med "hm undrar vart dom ska åka" och magnus bli nog minst lika förvånad han men så skojar jag och pekar på vattenpölen.."aha där..haha ;);)" MEN så gick dom ju dit, hahah så söta xD


Bye bye magnus, miss you my boy! älskar dig! <3

2 kommentarer:

  1. Skåningarna har minst sagt en udda syn på konst... O_o

    Haha, Kryckan och jag åkte just skridskor i diket ovanför Morgan ^^ Jag va och letade efter skridskor igår, det finns spolade fotbollsplaner här, men de va slut i min storlek :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha de va ju jätt mystiskt, coolt, läskigt ju :D

      Naaw ^^
      Oh de va ju synd :( här är inte fotbollsplanen nere vid älvängsgatan spolad och björkvallen vet jag inte men kanske borde gå upp o kolla nån dag :) fast har ingen att åka med för typ väldigt få som gillar att åka tyvärr :(

      Radera