måndag 2 januari 2012

Tömma datorn...fasen va drygt!

Buhu pratade med pappa om att laptopen som egentligen är mammas men jag jag har haft den sen hon köpte den så har alltid kallat den min....iaf jag sa att den låter så mycket o blir så himla varm. Tillslut blir den för varm och stänger av sig. Det är så irriterande och visst man bygger upp den på klossar ibland men ändå de e så drygt. Nu började den o låta igen så jag ropade på papp så han fick höra. Visst jag använder den bara som lagring och skype nu för tiden när jag har skoldatorn men pappa sa att jag borde flytta på alla bilder och det jag verkligen är rädd om ifall den kraschar och det känns lite jobbigt :( Måste man sätta in dom på den feta sega dåliga dubbeldisk som pappa har och de känns så seeegt :( man vill ju ha dom nära till hands och man vill kunna titta på dom smidigt. De kan jag ju inte i den utan det står bara filnamnet och sen måste man flytta dom till typ datorn för att kunna se dom :( AH blä och de e såna mängder men antar att jag e tvungen för om datorn kraschar vill jag verkligen inte förlora bilder o så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar