fredag 6 januari 2012

nice words make me smile

Hej!

"Du...har du gått ner i vikt?"

Ah! love those words!<3
Fick dom från Kotte i typ förgår, och man liksom ler utav de. Har fått hör liknande kommentarer av syrran också och jag verkligen älskar dom när man vet att dom är sanna. Dom gångerna man inte ens säger nått om det utan dom bara tittar på en och så kommer de. Underbart!

Igår hade jag svårt o sova, magen gjorde ont och jag kände mig orolig på nått sätt, låg o bekymrade sig över allt. Menmen somnade väl tillslut och idag gick jag upp 10 och satte mig med min ost o paprika macka framför tv:n och började sen vika reklam som jag snart e färdig med. Sen försökte jag få ut pappa i det fina vädret men lyckades ingen vidare men så skulle han ta bilen och åka o hämta sina vantar på jobbet så hängde med dit :)




Ah bild 2 på ett underbara trädet, de e verkligen sjukt coolt, vill osså ha!
Och denna sista på labbrockarna, ahh lite kul att bakom den lilla kaffekoppen stod högar med redbull.
Hahah nån som måste hålla sig vaken på jobbet x)

Nu funderar jag på o fota lite, e faktiskt sugen på de =) synd bara att vi bor vid skogen så solen e redan borta för dagen nu och vet inte om jag känner för o gå ner på gärdet...som btw är översvämmat!
Lookilooki!

(bilden tagen i går tror jag)

Ehm ne får bygga upp nått här hemma o fota tror jag, borde väll gå, önska mig lycka till! (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar