onsdag 11 januari 2012

längtar efter mina foton!

Ojoj vad jag ska drömma hela tiden!
Har vaknat 24784890 gånger av wordfeud och sms både sent igår kväll (pallade inte svara) och i morse och sen har jag hunnit dröm hur mycket som helst! Och om folk man inte har sett på typ hur länge som helst! :O

Snart ska man dra till skolan, skolstarten börjar 12.40 med matte, inte sådär jätte kul i mina ögon men....
Hoppas iaf att mina foton har kommit när jag kommer hem! :D Då kommer jag sitta här och le hela kvällen medans jag sätter in dom i fotoalbumet och även byter ut dom som sitter på väggen till lite nya :)
Skönt ändå att inte börja så tidigt första dagen och de blir ju ingen lång dag i skolan heller så mja de duger även om halva klassen som inte har matte börjar i morgon istället men aja..:P

OCH jonte e magsjuk INTE OK! Så nu gäller det att hålla sig så långt ifrån honom som möjligt...med andra ord på sitt rum. Jag tänker inte bli sjuk. Så får överleva här uppe ensam ett litet tag till han blir frisk. Ojoj jag som e så sällskaps-sjuk kommer ju inte kunna låta bli o gå ner...damn.

Tänkte även försöka fixa håret, tänkte skaffa lite mörkare :) Ser så skabbigt ut nu så man skäms så de e nog dags att göra nått åt de! Men iaf mörkare brun skulle inte sitta helt fel...så får kolla på det någon dag när jag e ute på stan :) Dock ligger pengarna lite risigt till men får typ smöra lite för nån... (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar