söndag 1 januari 2012

Nyår! Gott nytt år!

Nyår tillbringades med jossan! Här lagar vi finfin mat....bra början på kvällen...wiskeysås! ;)

Okeej jo mat blev de iaf! Knapriga Josefin-pommes! ;D (första gången jag testar avokado och typ nån schusch...nåntingnånting)

Btw min nya vita tröja o väst jag fick i julklapp bars på denna nyår!

Hahah jodå..SPA!<3 Körde lite bastu o lite ansiktsmask! Hahah fick mycket fina bilder men tror inte jossan tillåter någon av dom här på bloggen vilket jag knappt gör själv;) Sprang också ut precis innan vi sprang in i bastun, iskallt om fötterna men allt annat va helt lugnt..visst typ 5- men det funka bra, vi tog varsitt håll i bikini runt huset i snabb fart ;)

Efter de blev det film med chips cider och godis och sen tog vi oss en promenix hem till mig för att skjuta lite fireworks!



TITTA! De e pappa som står där. Han skulle tända på stubinen som iaf va 4 cm men precis när han tände på den i änden small den direkt!!! 

Denna va lite cool, small i mitten sen ut med tre strimlor som sen small dom också o delade sig på tre!

De va rätt dimmigt ute så man såg bara dom närmaste tyvärr, men underbart fint ändå :)


Skumpisen skulle jossan försöka öppna men det slutade med att jag tog över ;) haha! SKÅL O GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

  1. nice!!!! :D :D :D (men du måste seriöst sluta fjortisfota in i spegeln -.-)

    SvaraRadera
  2. du, marcus sa förresten att det var en viss box som sålts som återkallats för att pjäserna small direkt, ni kanske råkade köpa en sån?

    SvaraRadera
  3. Yeah! :D (aa men visst slutar foto mig själv så blir vi av med dom vidriga bilderna (y) )

    Ja skulle kunna va nån sån... rätt läskigt ändå :S

    SvaraRadera