tisdag 7 februari 2012

Dagens - bra och dåligt, välj själv!


Dagen:
 Fotografering i fotostudion. Skulle få nån ny bild på mig typ till hemsidan...Jag FRAMFÖR kameran?! I know men har ändå sagt till mig själv att jag måste försöka mer.
(Bilden här ovan, bilderna tagna av Hanna Jönsson förutom den längst upp till vänster för den är tagen av mig)
Har även snackat lite om tillvalen till trean och jag har läst in massa poäng i ettan och nu i tvåan redan så har bara 100 poäng kvar att läsa ihop men kommer ansöka om att få jobba ihop fler och då alltså läsa flera ämnen. Fotografisk bild B (100p) är väl nått jag vet att jag vill läsa men sen finns det funderingar på Historia A, Matte C och Engelska C men får se, absolut inte klar-funderat!
Fick även reda på betyg i idrott och jäkla skit att jag måste fixa en sista uppgift för att nå upp till MVG och det kändes inte jätte kul men han är ju som han är den där läraren...så får väl ta och fixa det då. jippi.. T.T vi fick även en bok i svenskan som vi ska läsa i under praktiken och lovet + en ergonomi-uppgift om praktikplatserna(N)
Har även ett 90% klart sommarjobb vad jag hört en fågel viska i mitt öra och det känns ju bra att man får nått att göra och kan känna in mer cash än de lilla man får på reklamen. Woohoo!
Nu mina damer och herrar ska jag plugga naturkunskap :O sånt e livet!


Hare gött!

4 kommentarer:

  1. sv: Asså jag frågade min kompis Alfons så han tog det. :)

    SvaraRadera
  2. hej <3

    e du fin eller e du fin :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heej älskling!<3 Oh underbart att se att du är här och kommenterar! :*

      Nämen aww va go du är, kanske fin.. men du e finast! :D

      Radera